"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

marți, 7 februarie 2012

Spune NU A.C.T.A ( Informeaza-te corespunzator)

Trebuie sa luam atitudine!

Daca mai este careva care nu a auzit despre ACTA si despre ce presupune acest proiect de lege care urmeaza a fi votat si de catre Uniunea Europeana ( si implicit implementat de catre tarile din Uniune), va rog sa urmariti filmuletele de mai jos.

Un prim pas de implicare trebuie sa fie impartasirea acestor informatii tuturor cunoscutilor. Toti trebuie sa afle despre aceasta lege pana nu va fi prea tarziu.

Am inceput sa observam impreuna ca spre deosebire de media clasica (ziare si TV), care este controlata in proportie de 100%, mai avem, inca, o sursa aproape libera de informare si de comunicare - internetul. De aici avem singurele informatii care ne indeamna la atitudine si cugetare, informatii pe care incerc sa le impart impreuna cu voi si pe acest blog. Dar daca noi nu luam atitudine, ne vom pierde si acest drept. Nu ca am fi facut ceva pentru a-l obtine.


Va incurajez sa va implicati si in semnarea petitiilor pe internet impotriva acestei masuri. O puteti face aici: http://www.avaaz.org/.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu