"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

sâmbătă, 18 februarie 2012

Adriano Celentano

Dupa cum probabil ati observat, imi place muzica italiana si doresc sa va arat ca, inclusiv prin intermediul muzicii, primim niste mesaje de o profunzime si putere extraordinare. Acum depinde doar de noi de unde si ce informatii luam.

Pentru ca nu am putut sa ma hotarasc la o singura melodie, va aduc in atentie mai multe din melodiile de pe ultimul album al lui Adriano Celentano. Mesajele sunt unele care nu ar putea fi ignorate.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu