"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

marți, 17 ianuarie 2012

Solidarity Of Nations

Mi-a ramas de cativa ani o imagine intiparita in memorie pe care as vrea sa o impart cu voi. Am vazut-o pentru cateva momente la o expozitie la metrou la Universitate cred, dar m-a impresionat.


Mesajul spune ca "Polonia nu este moarta atata timp cat noi traim". Un mesaj foarte puternic. Am aflat mai tarziu ca acesta este primul vers din imnul lor.

Pentru a oferi si un pic de context, am inteles ca Polonia a fost stearsa de vreo 3 ori de pe harta lumii.

PS: nu uitati de Crash Course. Este o lectura obligatorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu