"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Chris Martenson - Crash Course

Daca dupa ce ati trecut, sper eu, prin materialele postate pana acum, inca mai aveti dubii, sau inca mai sunteti "fericiti", va rog sa acordati 3 ore si un pic cursului lui Chris Martenson - Crash Course.

De abia am terminat de vazut cursul si nu pot sa zic decat ca e fenomenal si ca fiecare dintre voi ar trebui sa ii acorde timpul!

Cursul il puteti gasi aici sau pe torenti.

Daca va intereseaza o mica descriere, o puteti gasi aici

PS: Pentru a face disponibil cursul cat mai multor oameni apropiati noua, dar cu mai putine cunostinte de limba engleza,  apreciez orice ajutor in realizarea unei subtitrari in limba romana.


LE: Aici puteti gasi o scurta prezentare in limba romana a acestui curs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu