"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

marți, 17 ianuarie 2012

Daruieste pentru a primi

Deoarece una din singurele solutii pe care o vad prin toate aceste documentare este sa ne respectam intre noi, sa comunicam si sa lucram impreuna, va mai impartasesc un mesaj emotionant trimis de aceasta data prin intermediul artei.


O traducere in engleza a verusrilor gasiti aici

Intrebare: Pe ce se bazeaza democratia?
Raspuns: daca doriti, cugetam impreuna. Nu glumesc si nici nu este de gluma. Credeti ca puteti cadea toti de acord asupra a ceea ce semnifica democratia?

PS1: reiterez ca acest blog a aparut din dorinta de a va impartasi lucrurile si ideile frumoase, si poate utopice pentru unii, cu care eu am intrat pana acum in contact.

PS2: daca ati gasit macar o informatie care v-a placut sau v-a fost utila pe acest blog, va rog sa o impartasiti si cunoscutilor, poate si ei vor gasi ceva interesant aici.

PS3: va incurajez sa ne impartasiti si noua din lucrurile frumoase/interesante cu care intrati in contact. Doar oferind ce avem mai frumos putem spera la o lume mai buna!

PS4: va rog sa va uitati la Crash Course (ideal si la restul materialelor anterioare considerand faptul ca sunt o selectie dintre multiplele idei care mai circula inca libere pe internet), iar orice nelamurire sa o discutati - ori aici, ori cu prietenii, cu oricine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu