"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

luni, 9 ianuarie 2012

RSA Animate

Facem un pas ianite si ne punem cateva intrebari existentiale. Aud tot mai des o remarca care imi place - intoarcerea la origini/la lucrurile esentiale.

Se pare ca niste oameni se intreaba si ne intreaba si pe noi daca diferite lucruri pe care noi le luam de bune, sau ca adevaruri absolute, isi mai au rostul, sau daca nu cumva ar trebui realizate cateva revolutii mai mici pentru a putea evolua, cu toate ca este posibil sa fiu in eroare - nu stiu daca evolutia umanitatii este corelata cu evolutia maselor; sau daca da, nu stiu in ce masura. Interesant subiect.



Cugetari despre Capitalism:




Si cel mai important zic eu: oare mai stim ce ne motiveaza de fapt?




Vizionare placuta.

PS: Va rog sa va exprimati ideile, poate acesti oameni nu au dreptate, poate nici eu nu am...dar poate nici voi nu aveti...stiti voi, se spune ca intotdeauna adevarul este undeva la mijloc. Dar doar comunicand si implicandu-ne macar la acest nivel minim putem realiza ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu