"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend." - Albert Camus

"Nu merge in fata mea, s-ar putea sa nu te urmez. Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu te conduc. Mergi langa mine si fii prietenul meu."

miercuri, 18 ianuarie 2012

Argentina's Economic Collapse

Vizionand Crash Course, m-am gandit ca parca nu este totusi posibil ca deznodamantul de acolo sa fie posibil. M-am gandit ca am evoluat, ca suntem fiinte rationale si nu ne putem intoarce la lupte de strada si tehnici de supravietuire. Dar se pare ca m-am inselat vazand ceea ce s-a in Argentina timpurilor noastre. Dar noi nu suntem argentieni.Noi suntem romani.Si suntem responsabili. Si nu ne vindem tara. Si suntem uniti. Si avem o abordare sustenabila si rationala. Si ce e mai important - suntem solidari.

"El pueblo unido jamás será vencido"

Deci nu pot decat sa va rog sa va uitati la Crash Course inca o data pentru ca acolo este viitorul.

Documentarul despre Argentina il gasiti pe youtube aici Toate episoadele dureaza 1h40' dar merita. Va recomand varianta cu episoadele pentru ca au o calitate mult mai buna decat varianta intreaga.





Later edit: pentru ca imi doresc sa invatam din istorie, chiar si din cea foarte recenta, va rog sa acordati un pic de atentie articolului de aici despre situatia actuala din Grecia si similitudinile cu Argentina anilor '90.

Alte informatii utile
1. Atentie unde va tineti economiile.
2. Argentina: A Case Study in How An Economy Collapses
3. Preparing for Economic Collapse



LE: Se pare ca intr-adevar istoria se razbuna repetandu-se fara ca noi sa invatam ceva.
Vestea buna e ca de data asta  oamenii au ramas doar fara 10% din banii pe care ii aveau in banci.

Totusi se nasc cateva intrebari la care ar trebui sa meditam fiecare in parte:
  • de ce nu se reduce si datoria oamenilor la banci cu 10%?
  • de ce oamenii accepta nepasatori?
  • de ce oamenii din alte state (printre care si Romania) cred ca e imposibil ca aceasta masura sa ii afeteze si pe ei?
Oricum, nu aveti de ce sa va facei griji, cineva acolo sus vegheaza. Continuati sa fiti nepasatori :)

Alte informatii pe aceeasi tema (astazi Cipru):
1. UE isi arata tot mai mult fata hidoasa: azi, Cipru
2. Facing Bailout Tax, Cypriots Try to Get Cash Out of Banks



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu